Wednesday, February 4, 2009

Sabrina+Fauzi

Venue: Sg. Chenaam Nibong Tebal
Date: 27/12/08
Job: Butik D'Ratu (Fotografi Indah Pandang)
Official photog: Fahmi


Kalau diperhatikan betul2 lelaki yg bergambar dgn pengantin ni,baru aku perasan yg dia ni actor drama lah.Tp sekarang ni dia jarang berlakon dah.


Majlis ni juga diserikan dengan persembahan karaoke drpd Sri Irama Cahaya dr Nibong Tebal.


Walau kemana shj majlis kenduri kawen yg kita pergi,mesti akan ada satu daya tarikan @ boleh aku katakan sebagai penyeri di sesuatu majlis.So penyeri2 inilah yg akan menjadi mangsa lensa aku,hmm...aku rasa majoriti photog2 lelaki la terutamanya kan,jgn tipu lah.Namun aku percaya,ianya tidak membawa sebarang maksud yg lain kay,so jgn risaula semua penyeri2,syukurlah diatas kelebihan yg Allah kurniakan.Jom kita layan penyeri2 di majlis ni yg sempat aku curi2 shoot.





*gambar2 diatas telah melalui basic editing shj,tidak menggambarkan kualiti editing Fotografi Indah Pandang yg sebenar.

2 comments:

  1. penyeri kononnnnn ...hahahahah
    cover line nampakkkk..........

    ReplyDelete
  2. Hehehe... Ntah, dia sendiri yang berseri-seri... Kui kui kui!!!

    ReplyDelete