Wednesday, February 4, 2009

Elmi+Maira

Venue: Bkt. Mertajam
Date: 25/12/08
Job: fotoSufi
Official Photog: Fahmi

Pengantin lelaki adalah adik kepada rakan sekerja aku(Rizal).Kedua-dua mempelai ni aku difahamkan bekerja di KDN Putrajaya.Sebiji bas FRIM datang ke majlis ini bersama-sama dengan rombongan pengantin.Pasangan ni sangatlah mesra lensa,senang aku nak buat kerja,lebih-lebih lagi si pengantin perempuan ni,ada gaya macam model plak,photogenic(betui ka ejaan).Apapun,aku senang hati bekerja dengan mereka,layanan yg diberikan oleh sahabat aku &keluarga memang shempoi.Selamat Pengantin Baru, semoga kekal hingga ke akhir hayat..amin.






Dari kiri:Ibu&adik perempuan pengantin lelaki,Isteri&anak Rizal,Rizal&adik bongsu pengantin

Dari kiri:bapa pengantin lelaki,datuk pengantin


Milik siapakah gadis ini?

4 comments:

  1. wahahaha..suda ada la dlm ini blog...anyway thanx alot`s la bro...u nyer pic semua lawa2...erm...tapi statement kitaorg kje frim salah la...hehehhe....kitaorg keje Kdn,Putrajaya...anyway xpe...ala small matter...so, keep it up the gud work...senang kje ngn bro ni...bg direction yg mudah, jelas &tepat...hasilnya...wallla.....

    ReplyDelete
  2. Thanks Maira kerana memberi komen yg menaikkan semangatku ini.Pembetulan tentang tempat bekerja Maira&Elmi telah dibuat.So rekemenla dkt kwn2 yg bercadang nak kawen nanti,kami ada photographer dr Perlis-Johor..-fotoSufi

    ReplyDelete
  3. ada kat sini... tak pi mana aigh... hang tu yg sibok tak koling aku pun...

    ReplyDelete
  4. apa2pun mmg marvelous la gmbr2 lu bro.. gua caya sama lu bro.usaha tangga kejayaan.c u

    ReplyDelete